تبلیغات
کافی نت فرانت - بازاریابی حسی در فضای مجازی و خبری
 
درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ :
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
کافی نت فرانت
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
یکشنبه 28 مرداد 1397 :: نویسنده : []

بازاریابی حسی در فضای مجازی و خبری

چکیده

سازمان­ها به طور سنتی بازاریابی را به عنوان یك واحد وظیفه‌ی می پندارند كه موجب افزایش درآمد مالی می شود با اینحال تكامل تدریجی تفكر مدیریتی موجب گردیده است تا بازاریابی را به عنوان سیستمی كه دارای 2 بخش مهم است مورد توجه قرار دهند.

1-ساخت و تدوین استراتژی برای سازمانها

2-علم رفتار مصرف كننده به عنوان یك انسان متمركز

با این چهار چوب وقتی به بررسی پیشرفت ابعاد رفتاری بازاریابی می پردازیم با این ویژگی مواجه می شویم كه بازاریاب­های سنتی همیشه برای ایجاد واكنش­های دلخواه از جانب مصرف كننده گان به روش­های رسانه­ای و میدانی وابسته بوده اند در بازاریابی میدانی و رسانه‌ی انسان ها تصمیم گیرندگانی استدلالی و مبتنی بر عقل در نظر گرفته می شوند كه نگاه بازاریاب بر پرنگ كردن ویژگی های محصول دوخته شده است تا به مزایای حاصل از آن برای مشتری...

 

عنوان: بازاریابی حسی در فضای مجازی و خبری
نوع فایل: ورد قابل ویرایش word doc
تعداد صفحات: 17صفحه
قیمت: 5000تومان

جهت دانلود اینجا کلیک کنید

فهرست عناوین

چکیده  ............................................................................................................................................................................  1

مقدمه  ..................................................................................................................................................................  2

تعریف بازار حسی  ..................................................................................................................................................  3

ویژگی بازارهای حسی  ..............................................................................................................................................  4

مزایای بازارهای حسی  ...........................................................................................................................................  5

یک نمونه ایرانی از بازاریابی حسی  ..........................................................................................................................  7

موفقیت کمپین­های بازاریابی حسی  .........................................................................................................................  8

عملکرد بازاریابی حسی مجازی  ................................................................................................................................  9

نتیجه­گیری  .............................................................................................................................................................  13

منابع و مآخذ  ..........................................................................................................................................................  14

 





نوع مطلب :
برچسب ها : بازارهای حسی بازاریابی حسی در فضای مجازی و خبری تعریف بازار حسی عملکرد بازاریابی حسی مجازی مزایای بازارهای حسی ویژگی بازارهای حسی یک نمونه ایرانی از بازاریابی حسی،
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر